//Livet med lavt stofskifte
Livet med lavt stofskifte 2019-08-16T08:01:05+00:00

Livet med lavt stofskifte

Livet med lavt stofskifte kan være udfordrende og kan kræve forskellig behandling. Der findes mange forløb, og det opleves meget varierende.

Vi har samlet nogle af disse historier, hvor helt almindelige mennesker fortæller om deres oplevelse med en stofskiftesygdom. Nogle har vi som videoer, andre er lige til at læse. Fælles for dem alle er, at de har haft lyst og mod til at dele deres historie i håbet om, at du ikke føler dig alene med denne sygdom.

God læselyst.

Søren var igennem et langt forløb, inden han fik diagnosen lavt stofskifte. Læs hans historie.

Karin fik konstateret lavt stofskifte i forbindelse med en graviditet. Læs hendes historie.

Charlotte Liva har haft lavt stofskifte i mange år, men fik først diagnosen, da hendes datter fik konstateret lavt stofskifte. Læs hendes historie.

Jesper er født uden skjoldbruskkirtel, så har altid haft lavt stofskifte. Læs hans historie.

Juliane og Hannes historier kan du se som videoer nederst på siden.

Hold dig opdateret

Stofskifteforeningens e-nyhedsbrev giver dig indsigt i forskning, behandling og et godt liv med stofskiftesygdomme. Du får e-nyhedsbrevet cirka hver anden måned.

Bekræft dit samtykke:

Når du har givet dit samtykke til, at vi må sende dig e-mails, accepterer du samtidig vores persondatapolitik, som du kan læse mere om på vores hjemmeside under: PERSONDATA.