//Livet med højt stofskifte
Livet med højt stofskifte 2019-06-18T11:44:21+00:00

Livet med højt stofskifte

Livet med højt stofskifte kan være udfordrende og kan kræve forskellig behandling. Der findes forskellige forløb og det opleves meget varierende.

Vi har samlet nogle af disse historier, hvor helt almindelige mennesker fortæller om deres oplevelse med en stofskiftesygdom. Nogle har vi som videoer, andre er lige til at læse. Fælles for dem alle er at de har haft lyst og mod til at dele deres historie i håbet om at du ikke føler dig alene med denne sygdom.

God læselyst.

Josephine fik konstateret højt stofskifte da hun var ung og var meget igennem før hun fik den rigtige behandling. I dag har hun det godt og er velbehandlet. Læs hendes historie her.

Lena har Graves’ sygdom og Graves’ øjensygdom. Hun har været igennem flere operationener for hendes øjensygdom. Læs hendes historie her.

Ida Marie har fortalt sin historie om livet med højt stofskifte i en video og du kan se den nedenfor.

Hold dig opdateret

Stofskifteforeningens e-nyhedsbrev giver dig indsigt i forskning, behandling og et godt liv med stofskiftesygdomme. Du får e-nyhedsbrevet cirka hver anden måned.

Bekræft dit samtykke:

Når du har givet dit samtykke til, at vi må sende dig e-mails, accepterer du samtidig vores persondatapolitik, som du kan læse mere om på vores hjemmeside under: PERSON DATA.