Indlæser Begivenheder

AFLYST

Som følge af for få tilmeldte, desværre.

Medlemskonferencen byder på ny viden og giver mulighed for erfaringsudveksling med andre i lignende situation.

Program

Laszlo Hegedüs, professor emeritus dr.med. Odense Universitetshospital vil holde oplægget ”Er læger enige om evidens? 28 europæiske landes læger og patienter om deres indstilling til behandling med stofskiftehormon” – fra det globale studie ”THESIS OG E-MPATHY”

Gitte Engelund, Ph.d., sundhedsinnovatør og stifter af Innocate beskæftiger sig med sygdomsmestring ved kronisk sygdom og vil holde oplægget ”Kom i balance – fra indsigt til handling og få mere mentalt og fysisk overskud i dagligdagen”.

Jette Kolding Kristensen, Ph.d. og læge fortæller om almen praksis i forhold til stofskiftesygdomme

Konferencen varer hele dagen og der serveres morgenmad, frokost og eftermiddags kaffe/te og frugt.

Prisen er 215 kr. pr. person. Arrangementet er for medlemmer af Stofskifteforeningen, men du er velkommen til at have en ledsager med. Husk da at vælge to pladser ved tilmeldingen.

Er du medlem så tilmeld dig her

Bliv medlem og få direkte besked når tilmelding åbner

Del denne side!