Stofskifteforeningen byder på webinar om kost

• Introduktion ved Stofskifteforeningen
  • Oplæg ved Mette Theil, klinisk diætist og formand for Fagligt selskab af Kliniske Diætister (FaKD) i Kost og Ernæringsforbundet
  • Spørgsmål og afrunding

Mette Theil vil fortælle om de erfaringer, hun som klinisk diætist, har omkring stofskiftesygdomme og vægtudfordringer. Hvordan vurderer diætisten hvor hovedproblemet er og hvor der kan sættes ind? Er der nogle diæter, kostformer der kan hjælpe til vægttab ved stofskifteproblemer? Og hvordan lykkes man, når det hele går langsomt og man bare er helt flad? Er der forskel på om noget er sundt og om noget er godt for vægttab?

Mette Theil kommer ind på kampen med stofskiftet: om dilemmaet mellem medicin, motion, mad og vægt, og herunder om der er konkrete kostråd, når man har en stofskiftesygdom?

Webinaret er for medlemmer og gratis.

Webinar foregår på Zoom og vil ikke blive optaget.

SOM MEDLEM KAN DU TILMELDE DIG HER

BLIV MEDLEM