Indlæser Begivenheder

Stofskifteforeningen indbyder til møde om livskvalitet

I anledning af World Thyroid Day indbyder Stofskifteforeningen alle medlemmer til et webinar om livskvalitet for stofskiftepatienter.

Livskvalitet er vigtig, og selv om den er svær at måle og veje, kan man så bruge livskvalitetsmålinger i håndteringen af sin egen stofskiftesygdom? Det kan du blandt andet høre mere om på dette webinar.

• Velkomst ved næstformand Bente Julie Lasserre, Stofskifteforeningen
  • Måling af livskvalitet ved stofskiftesygdom ved læge Torquil Watt, Herlev Hospital
  • Undersøgelser af stofskiftepatienters ønsker og præferencer vedrørende egen brug af livskvalitetsmålinger ved studerende på Roskilde Universitets Center Max Andreas de Visser; Sebastian Slot Rohr; William Dyrnesli Kristensen; Simon Hindsgaul

Mødet er for medlemmer.

Er du ikke medlem kan du melde dig ind via nedenstående link og efterfølgende tilmelde dig mødet. Medlemskabet koster 250 kr. og dækker 2022 ud.

SOM MEDLEM KAN DU TILMELDE DIG HER

BLIV MEDLEM