Indlæser Begivenheder

HUSK TILMELDING – IKKE MEDLEM

PROGRAM

• Velkomst ved bestyrelsesmedlem Bente Julie Lasserre
  • Stofskiftet kort fortalt: En gennemgang af, hvordan stofskiftet fungerer, hvad fortæller TSH og stofskiftehormonerne, og hvordan virker feedback-mekanismen.
  • Klogere på højt stofskifte: Hvad er årsagerne til højt stofskifte, hvor hyppig en sygdom er det, hvilke symptomer kan man opleve, og hvordan behandles højt stofskifte.
  • Klogere på lavt stofskifte: Hvad er årsagerne til lavt stofskifte, hvor hyppig en sygdom er det, hvilke symptomer kan man opleve, og hvordan behandles lavt stofskifte.
  • Hør om den nyeste forskning: Blandt andet stofskiftesygdom og dødelighed, den i gangværende forskning i kombinationsbehandling på Herlev Hospital samt sidste nyt fra den internationale konference for stofskiftelæger i Budapest
  • De 4 indlæg holdes af overlæge Nils Knudsen, Bispebjerg Hospital, overlæge Birte Nygaard, Herlev Hospital
  • Afrunding ved bestyrelsesmedlem Bente Julie Lasserre

Del denne side!