Digital medlemskonference

Intro – ved formand Julie Davey Dalsgaard Lund

Kampen med stofskiftet- og vægtudfordringer ved stofskiftesygdomme
Ved Mette Theil, klinisk diætist og formand for Fagligt selskab af Kliniske Diætister. Mette har erfaring med stofskifte patienter’s vægtudfordringer fra Gentofte og Frederiksberg hospital igennem 16 år.

De psykologiske aspekter af en stofskiftesygdom – ved Sidsel Bekke-Hansen, sundhedspsykolog. Sidsel har selv lavt stofskifte og er forfatter til bogen “Lavt stofskifte. Psykologiske og kognitive aspekter”.

Nyeste forskning inden for stofskifte – ved Steen Bonnema, professor i endokrinologi ved Odense Universitetshospital. Steen har gennem mange år arbejdet med og forsket i stofskiftesygdomme

Paneldebat – med de tre oplægsholdere

Konferencen gennemføres som Zoom Webinar. Du har ikke selv video og mikrofon slået til, men du kan stille spørgsmål skriftligt. I pausen samler vi op på spørgsmål – og i paneldebatten vil oplægsholderne forsøge at besvare så mange spørgsmål, som tiden tillader det.

Er du medlem kan du tilmelde dig konferencen her

Er du ikke medlem kan du blive medlem her

Del denne side!