Støt stofskifteforeningen

Når du støtter Stofskifteforeningen er du med til at støtte de mere end 250.000 voksne og børn, der har en stofskiftesygdom, samt deres pårørende.

Stofskifteforeningen arbejder for et godt liv med en stofskiftesygdom, gennem øget fokus på sygdommene, hurtig diagnose og bedre behandling samt støtte til forskningen i stofskiftesygdomme.

Der er flere måder, du kan støtte Stofskifteforeningens arbejde på:

Du kan støtte via MobilePay til 24 90 48 – husk navn og adresse i beskedfeltet.

Du kan støtte med en donation på foreningens bankkonto: reg. 2670 kontonummer 6288 976 617 – husk navn og adresse i beskedfeltet.

Husk også CPR nr. i beskedfeltet, hvis du vil have fradrag for din donation, som vi da indberetter til SKAT.

Stofskifteforeningen er paragraf 8A godkendt, hvilket betyder for dig som gavegiver at de beløb, du støtter med, er fradragsberettiget – op til 17.200 kr. i 2022.

Medlemskab er ikke fradragsberettiget.

Du kan også oprette et legat og på den måde støtte Stofskifteforeningens arbejde.

Oprettelse af legat.

På forhånd tak for din støtte.