Bestyrelsen

Stofskifteforeningen har en bestyrelse bestående af syv medlemmer og to suppleanter. Vi har alle selv en stofskiftesygdom eller en pårørende, der har, og er repræsenteret inden for de fleste stofskiftesygdomme. På behandlingsområdet er vi også bredt repræsenteret.

Julie Davey Dalsgaard Lund, Formand. Kontakt: formand@stofskifteforeningen.dk. Julie har lavt stofskifte og bor i Skanderborg.

Bente Julie Lasserre, næstformand

Kontakt: info@stofskifteforeningen.dk

Bente har lavt stofskifte og bor i Glamsbjerg.

Karsten Meng, kasserer. Kontakt: kfm@stofskifteforeningen.dk. Karsten er far til en pige med medfødt lavt stofskifte og bor i Viborg.

Helene Kremmer Andersen, kommunikationsansvarlig. Kontakt: ha@stofskifteforeningen.dk. Helene har lavt stofskifte. Helene bor i Nørre Aaby på Fyn.

Iben Nygaard Mikkelsen, medlem af bestyrelsen. Kontakt: im@stofskifteforeningen.dk. Iben har Hashimotos og bor i Kolding

Karin Kaad, medlem af bestyrelsen. Kontakt: kk@stofskifteforeningen.dk. Karin har lavt stofskifte og bor i Sydals.

Tine Klitgaard Woer, medarbejder

Kontakt: info@stofskifteforeningen.dk