Velkommen til Stofskifteforeningens nye hjemmeside. Vi har arbejdet længe på at få den færdig og håber at du kan lide den. Vi håber du vil bruge lidt tid på at kigge rundt og giv endelig lyd hvis der er noget der ikke virker eller du synes der mangler. Skriv til os på info@stofskifteforeningen.dk.

På vores nye hjemmeside vil der løbende komme nyheder om det der rør sig inden for stofskiftesygdomme. Vi vil også informere om kommende informationsmøder, udgivelse af vores blad og meget mere.

Der kommer også et nyhedsbrev i løbet af foråret som du vil få mulighed for at tilmelde dig, så er du altid opdateret på den nyeste viden inden for stofskiftesygdomme.

‘Vi håber du kan lide det vi har lavet og glæder os til at udvikle mere på siden så den er aktuel og informativ.