Struktureret administrationsmedarbejder til Stofskifteforeningen

Stofskifteforeningen er i vækst. Vi har derfor brug for dig, der er god til administration. Er du den person, vi leder efter?

Om stillingen

Vi søger en medarbejder til en række opgaver inden for administration og medlemsservice.

I samarbejde med vores konsulent, der leder sekretariatet, og vores studentermedarbejder bliver dine vigtigste opgaver drift og brugen af systemer. På sigt indgår du også i udvikling af systemløsninger.

Vi arbejder med Winkas Pro – et mindre medlems- og økonomisystem. Du behøver ikke at kende dette system, når blot du tidligere har arbejdet i medlemssystemer og har administrativ indsigt og erfaring.

Et andet opgaveområde er medlemsservice, hvor du skal stå for den daglige ekspedition af henvendelser fra medlemmer og øvrige på telefon og mails. Også videreudvikling og koordinering af medlemsfordele, blandt andet telefonrådgivningen, ligger i denne stilling.

Administrationsopgaver

• Anvendelse af data i blad- og mailudsendelse samt øvrige aktiviteter
  • Vedligeholdelse af databasen på medlemmer og interessenter
  • Tilrettelæggelse og håndtering af events som informationsmøder, konference og øvrige møder
  • Opkrævning via Nets samt efterfølgende remindere og udmeldelser
  • Betalinger i bank samt håndtering af bilag pr. måned til bogholder
  • Indberetning til Skat
  • Bestilling af materialer
  • Andre administrationsopgaver kan komme til

Medlemsserviceopgaver

• Medlemsbetjening pr. telefon og mails
  • Medlemsregistrering og -servicering sammen med studentermedarbejder
  • Organisering og koordinering af telefonrådgivningen
  • Håndtering af nye medlemsfordele

Om dig

• Vi forstiller os, at du er uddannet inden for administration og/eller har arbejdet med tilsvarende opgaver i nogle år
  • Du har gode it-kompetencer og er rutineret bruger af Office-pakken – i særdeleshed Excel
  • Du taler og skriver dansk, da vores kommunikation med medlemmer foregår på dansk
  • Du er serviceminded og er åben over for opgaverne
  • Du har overblik, er detaljeorienteret og struktureret
  • Du er selvkørende og tager ansvar for, at opgaverne løses til tiden

Få flere interessante artikler om livet med en stofskiftesygdom

Vil du blive klogere på stofskiftesygdomme? Så få vores nyhedsbrev om seneste forskning, behandling og patienthistorier.

Om os

Stofskifteforeningen er en mindre patientforening, der arbejder for bedre vilkår for stofskiftepatienter og deres pårørende. I januar fylder foreningen 25 år.

I 2018 etablerede vi sekretariat i Handicaporganisationernes Hus i Taastrup. Her er vi i dag en medarbejder og en studentermedarbejder. Vi udvider nu med en administrationsmedarbejder.

I sekretariatet arbejder vi tæt sammen med bestyrelsen. I udviklingsopgaver er der mange kollegaer fra de øvrige foreninger at sparre med. Tonen er åben og uformel, og du får god mulighed for at deltage i sekretariatets mange opgaver.

Handicaporganisationernes Hus er placeret i Taastrup – 5 minutters gang fra stationen.

Arbejdstiden er 25 timer om ugen. Tiltrædelse gerne hurtigt.

Du er velkommen til at kontakte konsulent Lone Willumsen på info@stofskifteforeningen.dk eller på telefon 29 73 21 01, hvis du har spørgsmål til stillingen. Vi holder juleferie fra 24. december og træffes igen den 3. januar.

Er stillingen noget for dig, så send din kortfattede ansøgning med motivation samt CV på nedenstående link, mærket ”Administrationsmedarbejder” gerne hurtigt og senest 7. januar 2022.

Vi opfordrer alle kvalificerede til at ansøge uanset køn, alder, nationalitet eller handicap.

Søg stillingen gennem Jobindex her