///Samarbejdsaftaler
Samarbejdsaftaler 2019-09-16T08:50:27+00:00

Samarbejdsaftaler

Stofskifteforeningen er som privat sygdomsbekæmpende organisation afhængig af indsamlede midler i form af kontingenter, donationer og arv samt fra samarbejde med virksomheder og fonde.

Stofskifteforeningen samarbejder med medicinalindustrien om afgrænsede projekter; fx i form af sponsorstøtte til konferencer og produktion af informationsmateriale, der er relevant for mennesker med stofskiftesygdomme. Sådanne  samarbejder forudsætter, at foreningen frit og uafhængig står for indhold af produktionen uden krav om modydelser/betingelser.

Stofskifteforeningen er en del af Thyroid Federation International som er en verdensomspændende paraply organisation for patientforeninger.

Stofskifteforeningen har netop indgået et samarbejde med DrugStars, du kan læse mere om hvad DrugStars er her.

Herunder kan du se, hvilke projekter vi har modtaget støtte til, og hvilke partnere eller sponsorer der har støttet de enkelte projekter.

• Fire videoer sponsoreret af Merck med 75.000 kr
  • Medlemskonference støtte fra IBSA med 20.000 kr
  • Medlemskonference støtte fra aktivitetspuljen under sundheds- og ældreministeriet på 20.000 kr
  • Redesign af informationsmateriale og logo, støtte fra Jyllandspostens fond på 20.000 kr