Lukket for tilmelding

Medlemskonference og generalforsamling

Kom til inspirerende foredrag og erfaringsudveksling når Stofskifteforeningen afholder medlemskonference og generalforsamling

Lørdag den 4. marts kl 9.00-16

Medlemskonferencen byder på ny viden og mulighed for at møde andre patienter i lignende situation. Konferencen starter kl. 9.45, men fra kl 9-9.45 vil der være morgenmad og registrering. Dagen fortsættes med spændende foredrag, frokost, erfaringsudveksling og afslutningsvis afholdes generalforsamling kl. 15 for de interesserede.

Lidt om indlægsholderende:

Jette Kolding, læge og professor i almen medicin, vil berette om stofskiftesygdom i almen praksis og kroniker samtaler

Laszlo Hegedüs, professor emeritus dr. med. Odense Universitetshospital vil berette om “Kan vi bruge THESIS (lægernes holdning til håndtering af for lavt stofskifte) og E-MPATHY (patienters opfattelse af for lavt stofskifte) undersøgelserne som GPS for vores forskningsretning vedrørende for lavt stofskifte?

Projektgruppen, vil give en status på Projekt Sygdomsmestring – Portalen – Vi kommer til at se hvordan Portalen ser ud og der vises funktioner i denne

Erfaringsudveksling i mindre grupper og opsamling i plenum

Er du medlem så tilmeld og betal her

Login med e-mailadresse og din kode. Har du glemt din kode klikker du på glemt login og får tilsendt en mail med et link til at oprette ny kode.

Du er velkommen til at have en ledsager med. Husk at vælge to pladser ved tilmeldingen og notér navnet på ledsageren ved tilmelding.

Er du ikke medlem kan du blive det her

Vi håber at se mange af jer til konferencen

Del denne side!